Din görevlileri buluştu
Bayrampaşa Belediyesi, Camiler ve Din Görevlileri Haftası dolayısıyla ilçedeki din görevlilerinin onuruna program düzenledi. Başkan Aydıner’in ev sahipliği yaptığı programa Kaymakam Şenel’in yanı sıra din adamları ve aileleri katıldı.