‘Yayalara öncelik, hayata saygı’
İçişleri Bakanlığı’nın trafikte yaya önceliğine dikkati çekmek ve sürücü duyarlılığını artırmak için “Yayalara öncelik duruşu, hayata saygı duruşu” sloganıyla düzenlediği farkındalık kampanyası Bayrampaşa’da da yapıldı.