Bayrampaşa
Aydıner, Bayrampaşalılarla buluştu
Başkan Atila Aydıner, normalleşme süreciyle birlikte hafta sonu parklarda ve yeşil alanlarda güzel havanın tadını çıkaran çocuklar, gençler ve vatandaşlarla bir araya gelerek onlarla uzun uzun sohbet etti.
08/06/2020 12:53
4272
2 dk
0