Bayrampaşa’da Kadınlar Günü
Bayrampaşa Belediyesi, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü münasebetiyle ilçedeki kadınların onuruna özel bir program düzenledi. Etkinliğe eşi Melahat Aydıner ile birlikte katılana başkan Atilla Aydıner, kadınlara karanfil dağıttı.