Koronavirüsten ilk ölüm
Sağlık Bakanı Koca, “Koronavirüsle mücadelemizde ilk kez bir hastamı kaybettim. Kendisi 89 yaşındaydı. Virüsü Çin temaslı bir çalışanından aldı.” dedi. Koca, Türkiye’de koronavirüs vaka sayısının da 98’e yükseldiğini bildirdi.