Çevreci çocuklar bir arada
Bayrampaşa Belediyesi’nin Çevre Koruma Haftası nedeniyle düzenlediği programda, çocukların geri dönüşüm malzemelerinden yaptıkları kıyafetler ilgi çekerken, ambalaj atığı toplama yarışmasında dereceye girenlere ödülleri verildi.