Sağlıkta farkındalık şöleni
Bayrampaşa Belediyesi, Dünya Sağlık Haftası nedeniyle Sağlıkta Farkındalık Şöleni düzenledi. Şölene katılanlarla birlikte ‘sağlıklı yaşam yürüyüşü’ yapan Aydıner, “Sağlığımızı olumsuz etkileyebilecek her şeyden uzak durmalıyız” dedi.