22 Haziran 2026 Pazartesi
SON DAKİKA
Bayrampaşa 07.01.2026

Komşu ilçe başkanları buluştu

Zeytinburnu Belediye Başkanı Ömer Arısoy, Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

2152 2 dk 0 yorum
Paylaş:
Komşu ilçe başkanları buluştu

Komşu ilçe başkanları buluştu

Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, kendisine hayırlı olsun ziyraetine gelen misafirleri ağırlamaya devam ediyor.
Son olarak Zeytinburnu Belediye Başkanı Ömer Arısoy'u makamında konuk eden Akın, iki ilçenin iş birliğinin güçlenmesine vurgu yaptı.
Ziyaret kapsamında Başkan Arısoy, İbrahim Akın’a yeni dönem çalışmaları için başarılar dileyerek, yerel yönetim tecrübelerini paylaştı. İki ilçenin benzer dinamiklere sahip olması nedeniyle, belediyecilik hizmetleri ve projeler üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.
Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, yaptığı paylaşımda, "Komşu ilçemiz Zeytinburnu Belediye Başkanı, kıymetli büyüğüm Sayın Ömer Arısoy’u belediyemizde misafir ettik. Nazik ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" ifadelerini kullandı.
Zeytinburnu Belediye Başkanı Ömer Arısoy da ziyaret sonrası "Komşumuzu, Bayrampaşa Belediye Başkan Vekilimiz İbrahim Akın’ı ziyaret ettik. Bayrampaşa için, hedeflerine ulaşmak için çok çalışıyor, güzel işler yapıyor değerli başkanımız. Nezaketi için çok teşekkür ediyor, kolaylıklar diliyorum" açıklama yaptı.

AKIN’A İSKİ VE İLKSEÇ’TEN ZİYARET
Bayrampaşa Belediye Başkan Vekili İbrahim Akın, bugün ayrıca son dönemde İSKİ Bayrampaşa Şube Müdürü Zeynep Selma Bayman ve ekibini kabul etti. Başkan Vekili İbrahim ayrıca İlkseç Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ulvi Uzunlar'ı ağırladı.

Etiketler:

Yorumlar (0)

Yorum Yaz

0 / 255

E-posta adresiniz yayınlanmaz. Yalnızca adınız ve yorumunuz görüntülenir.