Dünya Gazeteciler Günü kutlandı
Bayrampaşa Belediye Başkanvekili İbrahim Kahraman, 21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü münasebetiyle, yerel basınla kahvaltıda buluştu.
Dünya Gazeteciler Günü kutlandı
Bayrampaşa Belediyesi, 21
Ekim Dünya Gazeteciler Günü dolayısıyla kahvaltı programı düzenledi.
Arda Turan Tesisleri Miss Çay Cafe’de düzenlenen programa Bayrampaşa Belediye
Başkanvekili İbrahim Kahraman, belediye başkan yardımcıları, CHP Bayrampaşa
İlçe Başkanı Alican Çam ve meclis üyeleri ve yerel basın mensupları katıldı.
Düzenlenen programda, CHP
İlçe Başkanı Alican Çam ve Belediye Başkanvekili İbrahim Kahraman günün anlam
ve önemine ilişkin konuşmalar yaptı.
Başkanvekili İbrahim
Kahraman konuşmasında günümüzde gazetecilik mesleğinin zor şartlarda olduğunu
vurgulayarak, basın mensuplarının, 21 Ekim Dünya Gazeteciler Günü’nü kutladı.